Spørsmål og svar

Spørsmål og svar om overgang fra Expert til POWER

Ofte stilte spørsmål og svar                                               

Når blir min bestilling sendt?

Samme dag som vi sender bestillingen din får du en e-post med sporingsnummer på pakken. Leveringstiden er 3 til 7 virkedager.

Har du bestilt med levering til din lokale butikk, vil du få en hentemelding fra butikken så snart den er klar.

 

Hvor finner jeg kvitteringen min?

Samme dag som bestillingen er sendt, får du en e-post med leveringsinformasjon. I samme e-post har vi vedlagt kvitteringen din som en PDF-fil.

Ønsker du en kopi av kvittering på et tidligere kjøp, om det er kjøpt i en av våre butikker eller på vår nettbutikk, kan du sende inn dine opplysninger via vårt kontaktskjema.

 

Når kommer min faktura?

Din faktura kommer direkte til din postkasse måneden etter din bestilling.

Ved ytterligere spørsmål om faktura og Power Handlekonto, kontakt Santander Consumer Bank AS direkte.

 

Jeg ønsker å angre på kjøpet mitt. Hvordan går jeg frem?

Du kan returnere ditt produkt til din lokale butikk uavhengig av om produktet er kjøpt på vår nettbutikk eller i fysisk butikk.

 

Jeg har problemer med et produkt, hva gjør jeg?

Vi vil i første omgang anbefale deg å tilbakestille produktet til fabrikkinnstillinger, og oppdatere produktet ditt. Informasjon om hvordan dette gjøres finner du i brukermanualen til produktet. Om dette ikke løser problemet må produktet inn på kontroll. Her kan du lese mer om reklamasjon, reparasjon og service.

  

 

Chat

Hva kan vi hjelpe deg med

Chat