{{cart.cartItems}}
Fant {{ suggestionResult.MatchCount }} resultater

Våre kundegarantier

Norges beste kundegarantier

Vår visjon er å være verdens mest kundevennlige butikk.

undefined

For oss i POWER er det viktig at du føler trygghet når du handler hos oss og at du er fornøyd med handelen.

 

ÅPENT KJØP I 30 DAGER

Angrefristen begynner å løpe når du har mottatt varen. Husk kvitteringen og at varen må være i samme stand som når du mottok den. 

Returretten gjelder ikke varer med abonnement, spill, programvare og hygieneprodukter med brutt forsegling. Som hygieneprodukter regnes blant annet tannpleieprodukter, hud- og kroppspleie-produkter og liknende. Vi tar forbehold om at returretten kan frafalle ved gjentakende misbruk.

 

PENGENE TILBAKE - hvis du ikke er fornøyd

Noen ganger har vi som kunder behov for å gjøre om på en handel. Hos oss kan du innen 30 dager returnere det du har kjøpt, uansett grunn. Du kan selv velge mellom å bytte til en annen vare, eller få pengene tilbake. Gjelder ikke ved skade på produktet eller ikke-komplett produkt.

PRISGARANTI - Hvis noen er billigere ved en feil, så senker vi prisen.
Så enkelt!

 

ALLTID NETTPRIS I BUTIKK

Vår prisrobot skanner konkurrentene og justerer våre priser flere ganger i døgnet. Samtidig som prisene justeres på nett sendes de til alle våre butikker med elektroniske prisskilt. Dette sikrer deg samme lave pris i butikk som på nett. KUN hos POWER!

 

6 DAGERS ANNONSEGARANTI

Vi skaffer deg det annonserte produktet, eller et tilsvarende, de første 6 dagene av en kampanje. Ved utsolgt kan det være at du må vente, men du betaler kampanjepris. Unntak for denne garantien er kampanjer som er merket med "begrenset antall", "partikjøp" eller liknende.

SVAR INNEN 48 TIMER

POWER Kundeservice besvarer henvendelser på e-post innen 48 timer (på hverdager) fra henvendelsen er mottatt.